Selasa, Februari 12, 2013

EDISI KANTOI !! IZZAT KEDAH KANTOIKAN KOLEJ UNIVERSITI ISLAM SELANGOR (KUIS) !! TERNYATA BERLAKU PENYELEWENGAN DIDALAM PENTADBIRAN KUIS !!









Selepas kantoi layan PAGE PORNSTAR, pencacai Pakatan Haram Izzat Kedah telah meletakkan lambang UMNO pada gambar FB profile nya. Nampak sangat pencacai Pakatan Haram yang perasan bagus ni sebenarnya TAKDE TELOR !!

Walau apa pun bukan ini yang saya nak sampaikan. Apa yang ingin saya nyatakan disini ialah berkaitan dengan alamat IC Izzat Kedah ni. Memang tak dinafikan Izzat Kedah adalah orang Kedah. Tapi Izzat belajar di sebuah kolej di Selangor, Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS).

Pakatan Rakyat cuba menggunakan para pelajar yang belajar di negeri Selangor untuk mengundi mereka di Selangor pada PRU13 nanti. Tengok betapa LICIK nya cara Pakatan Haram ni menggunakan para pelajar !! Izzat Kedah bagaimanapun telah melakukan kesilapan telah membuka PEKUNG KUIS. Ternyata KUIS ada masalah !! Berlaku PENYELEWENGAN didalam KUIS !! Sehingga Izzat Kedah yang merupakan PENCACAI TEGAR Pakatan Haram pun mengakui terpaksa berfikir untuk meneruskan pengajiannya di kolej tersebut lagi atau tidak selepas ini.

Pelajar - pelajar seperti Izzat Kedah ni lah yang meroyan mahukan pendidikan percuma. Cuma satu je nasihat saya disini untuk para pelajar kita di negara ini .. Kalau korang tak bayar semula pinjaman PTPTN tu, macam mana kerajaan nak beri pinjaman kepada pelajar - pelajar lain yang lebih memerlukan ??. Korang dapat duit PTPTN pun kebanyakkannya gunakannya ke arah lain. Beli handphone mahal - mahal. Belajar la dulu bagi habis. Lepas tamat belajar .. dah kerja, belilah handphone canggih macam mana sekali pun, takde sape yang akan larang dan pertikaikan.

Seperkara lagi, kerajaan dah umumkan sekiranya mendapat  ' kredit ' yang baik, jadi pelajar cemerlang .. pinjaman PTPTN akan dilupuskan. Jadi korang belajarlah dulu betul - betul buat masa ni. Tak perlu terbabit atau membabitkan diri dengan demonstrasi jalanan yang langsung tak mendatangkan faedah. Malah MERUGIKAN !! Merugikan masa, tenaga, wang ringgit dan merugikan banyak pihak lagi. Terima kasih Izzat Kedah kerana memberitahu kepada kami semua mengenai PENYELEWENGAN yang berlaku didalam KUIS ..



Pssstttt: buat Izzat kedah, lain kali jangan la hang perasan baguih nooo ... hang tu manjang kantoi dan mengantoikan diri jaaa .. Hang banyak sangat main fb ni .. sebab tu la hang tu dalam golongan pelajar yang bermasalah !! Tak percaya ? Meh tengok link kat bawah ni .. Macam mana kita boleh ' trace ' IC Izzat Kedah dan tempat dia mengundi kehkehkehkehkeh ..

http://seksyenkokokuis.blogspot.com/2011/08/berikut-adalah-senarai-nama-pelajar.html?spref=fb




2 ulasan:

Unknown berkata...

Omai kocik bebenor tulisan. Bepinau bijik mate

Unknown berkata...

ekekekek dah rabun korr ?? Dah tua gak eh ?? Hehehe sakat je Papagege Frenz :)