Ahad, Februari 24, 2013

EDISI PENDEDAHAN !! WOW !! NIK AZIZ ' DIRECTOR ' SYARIKAT ROWSTEAD SYSTEM SDN BHD ??









Tido pok nik yeee ...



Apa-apa je la pok nik oiii .. makan kat rumah kenduri, dok bawah je la ekkkk ..



Kali ni tak nak taip banyak lah .. cukup la dengan beberapa patah perkataan untuk korang semua baca, fahami dan nilaikan sendiri siapa dia Nik Aziz ni.

Sebelum ni beberapa bukti telah pun kita tunjukkan kepada umum tentang harta dan jawatan yang Nik Aziz sandang di dalam beberapa buah syarikat. Namun, pencacai-pencacai pr tuduh kita FITNAH.

Disini saya tunjukkan bukti mengenai sebuah syarikat dimana Nik Aziz adalah DIRECTOR disyarikat tersebut. WOW !!!! Hebatnya ulamak zuhud ni !!

Syarikat yang didaftar atas nama ROWSTEAD SYSTEM SDN BHD,. dengan no pendaftaran 477601-W , telah menjadi tanda tanya kepada saya. Milik siapakah syarikat tersebut ?? Berpandukan pada borang pendaftaran syarikat diatas, kita dapat lihat, Nik Aziz adalah salah seorang ' DIRECTOR ' di syarikat terbabit. Adakah ianya milik Nik Aziz, atau milik bersama ??

Selain dari Nik Aziz, ada dua orang lain yang tertera nama mereka pada borang pendaftaran syarikat tersebut yang dimaklumkan sebagai director. Nama-nama mereka, ialah .. YBM Tengku Dato' Shah Buddin bin Tengku Mahamad Ma'asum , no ic, 480810 - 03 - 5295 adalah merupakan Ketua Kewangan Negeri. Manakala seorang lagi, iaitu Wan Zulkifle bin Wan Yusof , no ic 580128 - 03 - 5725 adalah Ketua Eksekutif Kumpulan. 
Nampaknya pegawai-pegawai kerajaan negeri Kelantan memang hebat-habat belaka. Apa pun, saya nak ucapkan TAHNIAH la pada Nik Aziz diatas kejayaannya melebarkan empayarnya.


Pssssttttttt: Hebat pok nik ni .. lepas ni tak perlu la lagi pok nik jadi pelakon , sebab income dah stabil. Tak perlu la lagi makan bersila kat bawah .. hehehehe



1 ulasan:

Unknown berkata...


Mana-mana rakyat jelata yang nak menyumbang sebagai wakaf diminta menyalurkan sumbangan mereka ke akaun seperti dibawah.

[b]No akaun : 03036 01 000 3031
[b]Bank : Bank Islam
[b]Nama : Baldah Toyyibah (Prasarana) Kelantan Sdn Bhd

Namun bila disemak di mesin ATM untuk deposit wang, nama yang tertera pada pemilik akaun adalah Tetuan Rowstead Sdn Bhd. Ini satu penipuan yang jelas dibuat oleh Kerajaan PAS Kelantan terhadap rakyat.
rujuk : http://idealismalaysia.blogspot.com/2012/06/wakaf-lebuhraya-rakyat-kelantan-satu.html

rujuk juga pada link ini : http://malaysianinsider-malaysiakini.worldheritage.com.my/2012/06/baldah-toyyibah-and-rowstead-one-and-the-same/

patut laa xnak lepas2 jawatan tu.....