Rabu, November 13, 2013

Apa Nak Jadi Dengan Pas Ni ???


Tindakan MP Pokok Sena yang mempertahankan penggunaan
kalimah Allah oleh agama kristian didalam Dewan Rakyat amatlah mendukacitakan sekali. Pas yang selama ini melaungkan kononnya memperjuangkan Islam kian lama makin nampak bahawa apa yang dilaungkan selama ini hanyalah sebuah sandiwara semata. Pas sanggup menggadaikan Islam dan melacurkan kalimah Allah demi kepentingan politik mereka. Permainan Pas terlalu jijik dan keji. Lihatlah sendiri, cina bertepuk tangan bila Pas berjaya diperdaya dan menjadi keldai tunggangan mereka. Islam ditentang secara halus oleh Pas. Islam Pas adalah Islam Syiah.                                                                               














Dari pucuk pimpinan hinggalah kepada para penyokong Pas,semuanya beriye-iye dan bermati-matian mempertahankan kaum kafir ini menggunakan kalimah Allah didalam bible mereka. Dan umum tahu, Dap adalah dalang semua ini. Dan umum juga tahu Dap amat membenci Islam. Dalam erti kata lain, mereka cuba untuk menghapuskan Islam dinegara ini. 

Sebelum ini kita semua tahu di P.Pinang laungan azan tidak lagi dubenarkan. Dibeberapa tempat juga begitu. Ada yang telah diarahkan agar memperlahankan laungan azan.

Baru2 ini di surau Ar Rahman Taman Tasik Prima Puchong juga berlaku kekecohan. Bila saya keluarkan berita ini melalui laman facebook saya,ada pula penyokong pakatan rakyat yang mengaku beragama Islam,membela dan mempertahankan tindakan cina2 tersebut yang membuat kacau di surau berkenaan.Dengan selamba dia menyatakan saya hanya bersandiwara dan sengaja memperbesarkan isu ini.Tak tau lah apa nak jadi dah dengan puak2 Pas ni.Orang2 cina menghina Islam dan mencampuri urusan ibadah umat Islam pun mereka masih menyatakan perkara ini hanyalah isu kecil dan tak perlu diperbesarkan.Nauzubillahhiminzalik ...

Dan yang paling menyakitkan hati,bilamana MB Selangor iaitu Khalid,telah membuat kenyataan kepada akhbar Metro, " isu ini tidak sepatutnya timbul kerana masyarakat negara ini berbilang kaum.Dan ianya hanya merupakan budaya.Adakah itu jawapan yang sepatutnya diberikan oleh seorang Menteri Besar yang beragama Islam?

Bila menyebut budaya,ianya menunjukkan sesuatu bangsa atau kaum.Pertanyaan saya,azan telah dilaungkan sejak dari zaman Nabi SAW lagi.Adakah Baginda Rasul berbangsa Melayu? Bagaimana dengan orang Arab? Kaum India Muslim? Cina Muallaf? Negro yang beragama Islam? Omputeh yang beragama Islam? Adakah kesemua mereka termasuk Baginda Rasul berbangsa atau Melayu? Fikir-fikirkanlah ..




Pssstttt: Kata bodoh kang marah, tapi memang pencacai pr ni jenis bodoh tak boleh diajar. Peace ....






Tiada ulasan: