Selasa, Februari 12, 2013

EDISI KANTOI !! ABBY ABADI DAN KHALID MOHD ISMATH KANTOI KAN PAS ARAHKAN BUAT APA SAJA UNTUK JATUHKAN UMNO / BN !!

Abby kantoi kan Nik Aziz, bilamana dia mengatakan Nik Aziz kata buat apa saja untuk menentang UMNO
http://linainhouse.blogspot.com/2013/02/kenali-siapakah-golongan-khawarij.html
Khalid Mohd Ismath kantoi kan Pas arahkan buat kerja untuk jatuhkan BN


Pepatah Melayu ada menyebut .." mulut tempayan " .. " mulut murai " !! Akibat terlalu banyak berkata - kata akhirnya terburai rahsia. Begitulah yang terjadi terhadap dua orang yang terlalu banyak mulut. Ni baru kat twitter .. kalau kat luar kita tak tau la pula bagaimana dengan mulut mereka ni ..

Sebelum ini Khalid Mohd Ismath telah menyatakan kekecewaannya setelah berpenat lelah cuba menjatuhkan BN, tapi Ust Azizan Razak telah menaikkan nama Pemuda BN dalam sebuah slot di tv3. Ternyata Khalid Mohd Ismath begitu kecewa dengan tindakan Ust Azizan tersebut hingga sanggup memaki Ustaz Azizan " Ini sial dan celaka. "

Terbaru, Abby Abadi pula telah membuka rahsia dengan mengatakan " TGNA ada sebut buat apa saja untuk tentang UMNO / BN = dapat pahala " ..

Dengan kenyataan Abby di twitter nya itu dapatlah kita rumuskan Nik Aziz arahkan buat apa saja walaupun ianya salah, haram dan berdosa disisi agama .. tapi demi untuk menjatuhkan UMNO / BN .. ianya HALAL dan DIBENARKAN dalam Islam.

Jelas PAS sanggup lakukan apa saja walau HUDUD dan KALIMAH ALLAH dilacurkan, mengkafirkan saudara seagama dalam UMNO, mengeluarkan FATWA SESAT demi ' survival ' politik mereka !! PAS begitu terdesak untuk menang dan menjatuhkan UMNO sampai sanggup menjadi SYIRIK dan KUFFUR .. Astaghfirullah al azim ..


Psstttt: Mulut tempayan kita boleh tutup, tapi mulut manusia .. jadilah seperti Abby dan si Khalid Ismath tuuuu .. kehkehkehkehkeh .. Kantoi sudaaaaa ..





Tiada ulasan: