Rabu, Februari 13, 2013

LEONG PEI KOE HARUS DIAMBIL TINDAKAN UNTUK PENGAJARAN KEPADA ORANG RAMAI YANG TERLALU BIADAP DAN KURANG AJAR TERHADAP SULTAN DAN RAJA - RAJA !!




Hari  ini negara kita digemparkan dengan perbuatan yang terlalu biadap dan kurang ajar oleh seorang penyokong tegar DAP yang telah menunjukan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong. Kejadian tersebut berlaku  di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas (LTAB) pada jam 1:05 minit tengahari tadi. Walau bangaimana pun Si Bangsat ini telah pun ditahan oleh pihak berkuasa.

Disini disertakan bersama butirannya :-

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718 - 10 - 5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: BSC Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9 Serina Bay Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Kejadian berlaku pada jam 12:50 tengahari ketika rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Pelepasan di LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukan isyarat lucah ke arah kenderaan yang dinaiki oleh DYMM Raja Pemaisuri Agong.

Seorang pegawai polis berpangkat ASP, Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pegawai pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang ternampak aksi lelaki tersebut, telah keluar dari kenderaan pengiring yang dinaikinya lalu menghampiri Leong Pei Koe.

Pegawai tersebut telah memberi amaran kepada lelaki berbangsa cina tersebut dengan menyatakan bahawa dia boleh dikenakan tindakan ditahan dibawah Seksyen 294 (a) kanun keseksaan yang boleh dikenakan hukuman rotan. Bagaimanapun lelaki cina tersebut telah mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya sambil berkata .. " DI PULAU PINANG POLIS MELAYU TIADA KUASA KERANA POLIS PULAU PINANG ADALAH HAK MILIK CINA !! "

Apabila ASP Fakharuddin menghampirinya buat kali kedua, Leong Pei Koe terus memberikan isyarat lucah buat beberapa kali. Dengan bantuan PGA, akhirnya dia ditahan dan digari untuk siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan, pihak polis mendapati lelaki cina tersebut tidak mempunyai sebarang rekod lampau. Manakala ujian air kencingnya didapati negatif.

Pssstttt: Rakyat Anarki jangan jadi BACUL ye .. ko meroyan memaki hamun Sultan dan Raja - Raja kat fb ni buat apa ?? Kalau anak jantan pergilah depan - depan Sultan dan Raja - Raja. Barulah JANTAN namanya !!

Meh saya bagi awak popular lepas ni Rakyat Anarki .. kehkehkehkehkeh ..

https://www.facebook.com/kapitalis.bangsat?ref=ts&fref=ts





Tiada ulasan: