Isnin, Februari 18, 2013

EDISI KANTOI !! PAGE ISU POLITIK SEMASA (IPS) VERSI PAKATAN HARAM KANTOI FITNAH !!



Page IPS (PR) ketandusan modal. Buat fitnah keatas individu dengan menyerang peribadi. Kalau betul, takpe la gak .. ni terang-terang fitnah yang nyata !!

Ratu Naga telah menyebut, melantik WINTER SONATA dan ZXGKXNY XZGRXJ sebagai admin untuk sebuah group politik iaitu LU LANGSI LU MATI BN VS PR. Kemudian di bawah komen itu ada menyebut " the person i love "(dalam bentuk icon). Beliau maksudkan kata-katanya kepada WINTER SONATA yang mana merupakan ADIK kepada RATU NAGA. Kemudian, datang pula Zxgkxny Xzgrxj membuat komen dengan niat bergurau, telah dengan sengaja disalah ertikan oleh pencacai tegar pakatan haram Izzat Kedah. Izzat Kedah yang merupakan salah seorang admin di page  Isu Politik Semasa tersebut, telah membuat fitnah dengan memainkan isu dari komen-komen tersebut dengan menyatakan gurauan diantara mereka berdua adalah lucah. Apa yang lucahnya pada gurauan mereka tu ?? Takkan dengan hanya menyatakan " tak mandi lima, enam hari " , itu dikatakan lucah ?? Bagaimana pula dengan otak, akal pemikiran Izzat Kedah ?? Perbualan diantara Ratu Naga dan Zxgkxny Xzgrxj hanya gurauan semata dan tidak mempunyai apa-apa niat.  Perkara sebenarnya memang telah diketahui bahawa ayat tersebut ditujukan kepada WINTER SONATA yang merupakan adik kepada Ratu Naga. Jadi, jelaslah yang memilik OTAK KOTOR DAN LUCAH sebenarnya adalah IZZAT KEDAH !! Akan tetapi Izzat Kedah dengan sengaja membulatkan nama Zxgkxny Xzgrxj didalam gambar tersebut. Sedangkan ada dua nama pada pengumuman yang telah dibuat oleh Ratu Naga disitu. Iaitu WINTER SONATA DAN ZXGKXNY XZGRXJ. 


       Kantoi FAILED ENGLISH !! FOLLOWERS dan FOLLOWING tak tau  maksudnya ?? Alamak !! Kantoi sudaaaa ..

                     
Akibat taksub dan ghairah untuk membuat fitnah, admin page Isu Politik Semasa, Izzat Kedah yang merupakan salah seorang admin page tersebut telah melakukan kesilapan. Terdapat tiga kesilapan pada post fitnah tersebut ..      
                                                                                                                                                                                                                 
1. FOLLOWERS - bermaksud PENGIKUT
2. Cerita Lucah Melayu (Damia) - UNISEL - Id individu.
3. Cerita-cerita lucah melayu - Worked at Dongwha Fibreboard - Friend with Kawan Setia - Id individu.
                                                                                                            

Orang yang kena fitnah tak melenting dan maki hamun, pencacai pr plak yang meroyan maki hamun mencarut !!

Page Isu Poltik Semasa (IPS) versi pakatan Haram ketandusan isu dan menjadikan fitnah sebagai modal hingga sanggup membuat, menabur dan menyebarkan FITNAH !!


Akibat taksub dan ghairah untuk menyebarkan fitnah serta mengaibkan orang, Page Isu Politik Semasa telah melakukan kesilapan pada fitnah yang dilemparkan. Lihat sahaja pada kedua-dua gambar yang di sebarkan di page tersebut. Apakah page tersebut layak berada di FB ?? Apakah motif dan agenda page tersebut dibuat dan berada didunia FB ini ??

Manakala Izzat Kedah pula telah turut menggunakan page bola dalam kancah fitnah tersebut. Ternyata Izzat Kedah menyalahgunakan Page bola tersebut. Perbuatan Izzat Kedah ternyata tidak beretika. Bukan kali pertama Izzat Kedah menyalahgunakan dan tidak amanah !! Mengecewakan kepercayaan orang yang melantiknya untuk menjadi admin page bola. Sebelaum ini juga pernah berlaku.
Sebelum ini Izzat Kedah juga pernah cuba membuat fitnah keatas saya yang akhirnya dia tersalah tembak dengan menyebarkan ID seorang permpuan yang baik dan tidak terbabit dengan mana-mana group atau page politik. Izzat tanpa rasa bersalah malah merasa bangga telah mengaibkan orang yang tak berdosa. Izzat Kedah memang seorang yang suka membuat fitnah tanpa mengira siapa dan apa jua cara untuk memfitnah orang lain asalkan hatinya merasa puas.




Lihatlah pada gambar tersebut. Itulah salah seorang mangsa fitnah Izzat Kedah. Tak hairan mengapa Izzat Kedah adalah merupakan seorang pelajar yang bermasalah hingga tersenarai diantara pelajar yang perlukan PEMULIHAN !!

.http://seksyenkokokuis.blogspot.com/2011/08/berikut-adalah-senarai-nama-pelajar.html?spref=fb




Bagaimana pula dengan apa yang Izzat Kedah ' LIKE ' ni ?? Bukankah ianya adalah lucah ?? Perhatikan betul-betul perbezaan di antara FOLLOWERS dan LIKE tu.



Pssttt: Izzat oh Izzat .. jangan kerana nak menutup perbuatan sendiri, dan akibat taksub dan ghairah nak mengaibkan orang dan membuat fitnah keatas orang lain, hingga tak sedar satu persatu menunjukkan kebodohan diri sendiri. Akhirnya kantoikan diri sendiri.




2 ulasan:

Info Pestisid berkata...

cacai PR kan sememangnya bebal English.Tu sbbla sampai idioms yang Tun M sebut tu disalah erikan...keh3

Info Pestisid berkata...

cacai PR kan bebal teramat,tu sbb la idioms English yang Tun M sebut tu disalahertikan.Tah bape la diorg dapat English time SPM tu agaknya eaa..keh3