Sabtu, Februari 23, 2013

EDISI KANTOI !! PAGE 1 JUTA RAKYAT MALAYSIA MENYOKONG KEPIMPINAN DS NAJIB ADALAH MILIK PAKATAN RAKYAT !!



https://www.facebook.com/We.Support.PM 







Edisi kantoi kali ini mendedahkan sebuah page dalam laman facebook yang sebenarnya adalah milik Pakatan Haram. Page tersebut ialah page 1 Juta Rakyat Malaysia Menyokong Kepimpinan DS Najib.

Yang menjadi tanda tanya kepada saya ialah, mengapa page tersebut menggunakan nama Ds Najib untuk page mereka ? Bukankah Pakatan Haram benci sangat-sangat dengan Najib dan UMNO/BN? Apakah modus operandis page tersebut ? Adakah untuk menarik minat rakyat untuk mengLIKE page mereka ? Atau mereka menggunakannya untuk menjatuhkan UMNO/BN ??

Namun, bak kata pepatah .. " sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua ". Begitulah yang terjadi kepada page tersebut. Ianya terbongkar bilamana seorang facebooker telah menghantar mesej ke
page tersebut bahawa salah satu posting dar page tersebut mengganggunya. Amat mengejutkan apabila respon yang diberikan oleh admin page tersebut begitu mengecewakan. Kata-kata kesat dilemparkan terhadap si pengadu.

Salah seorang admin page tersebut sebelum ini pernah saya siarkan didalam EDISI KANTOI sebelum ini, iaitu Rudie. Yang dikenali sebagai Rudie Al Gore atau Rudie Ah Gore dan juga sebagai Rudie Wayar Putuih selain dari itu, Rudie juga menggunakan nama Nan Yuri. Rudie memiliki lapan buah akaun fb. Empat darinya adalah akaunnya menyamar sebagai orang UMNO/BN. Sementara itu, lima akaunnya yang lain sedang dalam siasatan untuk didedahkan. Ngeh2 ..








Apa pun kita semua kenali Rudie memang KAKI FITNAH !! Rudie juga adalah pemilik page Ah Rudie Gore ( Pengulas Politik dan Isu Semasa ) . dan juga salah seorang admin page Isu Politik Semasa versi Pakatan Haram.

 Apa pun, kepada penyokong-penyokong UMNO/BN, seperkara yang saya nak nasihatkan kepada anda semua. Semua page-page  Pakatan Haram tu, tak perlulah anda LIKE. Anda tak LIKE pun, anda tetap dapat masuk untuk membaca dan memberi komen terhadap posting-posting mereka. Kalau anda LIKE, akan menambah jumlah orang yang mengLIKE . Dan dengan ini secara tak langsung mereka menganggap ramai yang menyokong mereka.



Pssstttttt: Rudie pencacai berbayar. DETECTED.


2 ulasan:

Unknown berkata...

Nanti kalau kita tak like pulak dia pusing buat cerita tak ramai yang menyokong DS Najib.

Unknown berkata...

page tu dh di delete oleh mereka pd pagi ahad, 24hb Januari lps perkara ni disebarkan :). Terima kasih kpd BN SUPPOTTERS yg memberi kerjasama sehigga page tersebut di delete (Y)