Selasa, Mac 05, 2013

ANWAR PENGECUT !! ANWAR BLOCK TWITTER ORANG YANG MENDESAK DIA MENYAMAN MANILA POST DAN REUTERS !!













Ternyata ketua pembangkang, Anwar Ibrahim memang PENGECUT !!

Setelah beberapa kali saya twit Anwar meminta dia turut menyaman Manila Post dan Reuters, Anwar telah mengambil tindakan mebuat report keatas akaun twitter saya yang akhirnya telah dipadam oleh pihak Twitter. Namun saya bukanlah jenis orang yang mudah atau cepat mengalah.

Tindakan Anwar telah memaksa saya membuat sebuah lagi akaun twitter atas nama LinaIna17. Tapi selepas sekali twit sahaja, Anwar telah membuat perubahan setting pada akaun twitternya.

Persoalannya sekarang, kenapa Anwar takut bila diminta dia menyaman Manila Post dan Reuters ?? Bukankah Anwar memang suka saman-menyaman ni ? Perkara sebenarnya yang membuat saya meminta Anwar menyaman Manila Post dan Reuters, adalah kerana kenyataan Anwar sendiri yang mahu menyaman Utusan atas apa yang telah diterbitkan oleh akhbar itu berkaitan isu di Lahad Datu.

Apa yang Utusan siarkan adalah hasil kenyataan yang dibuat oleh oleh kerajaan Filipina yang menyebut .. "  hasil risikan oleh Agensi Perisik Flipina apa yang berlaku di Sabah, Malaysia, didalangi oleh ketua pembangkang kerajaan Malaysia iaitu Anwar Ibrahim. Malah berita ini juga turut disiarkan oleh Reuters dan Manila Post.

Akan tetapi, mengapa Anwar hanya menyatakan niatnya untuk menyaman Utusan sahaja ?? Mengapa Manila Post dan Reuters tidak disaman sama ?? Umum tahu pembangkang dan Anwar sendiri memang suka saman-menyaman ni, jadi pada pendapat saya, eloklah Manila Post dan Reuters turut sama disaman kerana juga ada mengeluarkan kenyataan itu. Adakah Anwar takut untuk menyaman Manila Post dan Reuters ??



Akaun twitter saya yang telah dihapuskan / di block oleh twitter: klik disini






Pssssttttt:  Kecut dah bang nuar kita ni .. sebarkan ! Kita desak Anwar saman Manila Post dan Reuter juga Agensi Perisikan Filipina. Jom kita ramai-ramai desak Anwar saman Manila Post dan Reuters !!


Tiada ulasan: