Jumaat, Mac 08, 2013

HANGAT !! SIDANG MEDIA SAIFUL MEMBALAS KENYATAAN BAPA, AZLAN MOHD LAZIM !!

Kenyataan Saiful pada sidang media













Para penyokong Anwarinas hari ini rasa mereka dah menang bila bapa Saiful Bukhari membuat kenyataan bahawa anaknya, Saiful dipergunakan oleh UMNO dan kerajaan. Mereka menganggap kenyataan bapa Saiful itu adalah bukti Anwar tidak bersalah. Namun, petang tadi Saiful telah membuat sidang media berkaitan isu tersebut.

Dalam kenyataannya, Saiful tegas menyatakan. bahawa dia sama sekali tidak akan berganjak dari pertuduhan dan kenyataan awalnya sebelum ini sejak lima tahun dahulu.

Kita diberitahu, bapa Saful, Azlan Mohd Lazim sebelum ini menghadapi masalah dan krisis keluarga. Azlan dilaporkan telah keluar dari rumahnya selama tiga minggu. Dan dia dikatakan mengalami masalah kewangan.

Umum tahu sebelum ini bapa Saiful, Azlan Mohd Lazim begitu kecewa apabila mahkamah tidak dapat membuat apa-apa pertuduhan setelah hujah akhir Karpal Singh yang menyebut .. " liwat suka sama suka " .

Walaupun mahkamah telah melepaskan Anwar atas pertuduhan liwat tersebut, bapa Saiful masih lagi bertegas menyatakan Anwar telah meliwat anaknya, Saiful Bukhari. Dan menurutnya lagi, dia merasa tertekan dan kecewa atas keputusan mahkamah yang melepaskan Anwar tanpa sebarang pertuduhan.

Tiba-tiba hari ini bapa Anwar yang dilaporkan hilang selama tiga minggu dan menghadapi masalah kewangan, membuatg kenyataan bahawa anaknya dipergunakan oleh UMNO dan kerajaan.

Persoalannya sekarang, mengapa baru sekarang Azlan membuka mulut? Adakah kerana ' mulutnya ' telah disumbat wang oleh Anwar ? Kita tahu Anwar memang sanggup melakukan apa saja asalkan dapat membersihkan namanya. Apatah lagi bapa Saiful, Azlan, ibarat " orang mengantuk disorongkan bantal " .. bila manusia menjadi hamba duit, beginilah jadinya.

Betullah kata papatah .. " kerana duit, anak-beranak pun sanggup berbunuhan " .

Kepada bapa Saiful, Anwar bukanlah manusia yang patut dibela. Anwar adalah AL-DAJJAL. Manusia perosak agama, bangsa dan negara. Anak adalah segala-galanya. Mati esok bukan Anwar yang akan mendoakan anda. Sebaliknya, anak la yang akan mendoakan bapa.










Psssttt: Berapa  agaknya Anwar bayar pada bapa Saiful ekkkk .. ??? banyak gak yang Soros dan ICG bagi dana pada Anwar tu .. hmmmmmmmmmmmmm


Tiada ulasan: